sâmbătă, 11 octombrie 2014

Pudibond sau tupeist?!

#Pudibonderia şi diplomaţia verbală vs tupeul şi vulgaritatea!

Habar n-am ce să mai scriu pe blog! 
Uite, tocmai mi-am tras unu' nou, cu aspect diferit şi speranţă de mai bine. 
Mai bine?! Ştiu şi eu?! 
Celălalt blog, totuşi, avea page rank 3, obţinut în cca 3 luni - ceea ce pentru un blog de literatură, mai ales umoristică, de bun simţ şi onestitate gramaticală (!) - mi se pare ceva nemaipomenit! 
Cunosc vreo două (doar atâtea sunt, confirmând regula... !) de literatură care au PR 5 sau 6 - nivel care este imens pentru zgârcenia lui mr. Goagl! 
Da, dar alea au peste 10 ani vechime şi sunt site-uri cu domeniu propriu, care iarăşi este ALTceva! 
În noul blog, am plănuit să fiu olecuţă mai tupeist şi chiar uneori vulgăruţ - dacă ar exista acest diminutivaş! 
De ce?! Păi, cum de ce, se vede clar cine are câteva sute sau mii de vizitatori unici pe zi, cei cu bloguri/saituri care spun totul despre... nimic şi cu multă vulgaritate şi tupeu?!
Despre săraca şi oropsita gramatică, nici nu vreau să amintesc, îndată mă apucă amocu'!

Pentru deverul web şi PR obţinut repede, voi fi şi io agramat, tupeist şi vulgar! Am zis!

PS: Aşa că mă apuc, da' tot nu mă lasă inima şi... LIMBA ROMÂNĂ să nu strecor în postări olecuţă de bun simţ, gramatică şi diplomaţie verbală. Aşa să m-ajute sfânta... MUZĂ!





(articol)
Copyright Mishu Petra - Cameleonul

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!